Христианский акафист Иконе Богородицы Семистрельная, Исправляем судьбу сами

Христианский акафист Иконе Богородицы Семистрельная

Икона Пресвятой Богородицы, которая носит имя Семистрельная считается защитницей и оберегом для большинства христиан православия. Ей молятся и воздают хвалу, а православный акафист Богородице Семистрельная наделен чудотворной силой и может обезопасить от всяких бед и напастей. Божья Матерь покровительствует через собственную икону всем верующим, которые с верой просят ее помощи и никогда не бросит молящихся ей.

Дева Мария обрела в усыновления весь человеческий род и считает всех подряд детьми собственными, которые равны между друг другом.

Она обязательно простить согрешившего, который молит ее о прощении благодаря тому, что сама день и ночь молит Господа о прощении всех грехов человечества.

Как читать акафист иконе Богоматери Семистрельная

С давних времен акафистом именуют хвалебно-благодарственный жанр церковного хорового песнопения в православной церкви. Мало кому известно, что перед началом существования жанра акафистом величали определенное творение, какое было создано во славу Богородицы — «Великий акафист».

Данное творение обязательно поет церковный хор во время Великого поста, а происходит такое пение на службе, которая постоянно происходит в православных храмах субботним утром на пятой седмице.

Разумеется, это не один день, когда на службах, которые служат православные храмы читают акафист, однако этот жанр скорее нужно отнести к молитвам келейным или домашнего чтения благодаря тому, что он не входит в богослужебные сутки православной церкви систематически.

Акафист иконе Богоматери Семистрельная, тоже читают по большей части дома или своими силами заказывают молебен в ее честь, когда ощущают, что это нужно.

Церковный акафист иконе пресвятой Богородицы Семистрельная вы можете отыскать в любом православном молитвослове, который можно приобрести в иконных лавках на территории православных обителей, а еще на сайтах на просторах интернета, которые посвящены православной стилистике. Православная церковь практически давно пользуется интернет сайтами в информационных и других целях. Поэтому, на православных сайтах вы сумеете найти много полезного материала, который будет полезным для личного и духовного развития любого православного христианина.

На просторах интернета доступны в любое время к прослушиванию записи церковного пения акафистов и российский православный акафист богоматери Семистрельной также.

Слушая записи пения православных акафистов Богоматери и других песнопений можно научится петь их своими силами и лучше понимать смысл произведений, а еще научится правильно устанавливать ударения во время чтения.

Текст православного акафиста иконе Семистрельная

Избранней Деве Марии, превысшей всех дщерей земли, Матери Сына Божия, Его же даде спасению мира, со умилением взываем: воззри на многоскорбное житие наше, воспомяни скорби и заболевания, ихже претерпела еси, яко наша земнородная, и сотвори с нами по милосердию Твоему да зовем Ти:

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Ангел, возвестивый пастырем Вифлеемским о Рождестве Спасителя мира, и с ним много небесных сил восхвалиша Бога, поюще: «Слава в вышних Богу, и на земли мир, в человецех благоволение». Ты же, Мати Божия, не имевшая где главу преклонити, зане не бе места во обителех, роди Сына Собственного Первенца в вертепе и, повив Его пеленами, положи в яслех; тем скорбь сердца Твоего познавая, вопием Ти:

Радуйся, дыханием Собственным Сына Собственного возлюбленнаго согревшая

Радуйся, Предвечнаго Младенца пеленами повившая.

Радуйся, Носителя вселенныя млеком Собственным питавшая;

Радуйся, вертеп в небо обратившая.

Радуйся, престолом херувим соделавшаяся;

Радуйся, в рождестве и по рождестве Девою пребывшая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Видя Предвечнаго Младенца, повита лежаща в яслех, пришедше поклонишася Ему пастыри Вифлеемстии и сказаша о глаголе, глаголанном им Ангелом о Отрочати, Мариам же соблюдаше вся глаголы сия в сердце Собственном; по проишествии же семи дней бе обрезан Иисус согласно законодательству Израильскому, яко человек осьмодневен; прославляя смирение и упорство Твое, Богородице, поем вечному Богу: Аллилуиа.

Разум имея в Боге утвержденный и соблюдаяй закон Господень, в четыредесятый день, егда исполнилися дни очищения, вознесоста Иисуса во Иерусалим родители Его, дабы поставить Его пред Господом и дати за Него жертву по реченному в Законе Господнем; мы же вопием Тебе сице:

Радуйся, Создателя вселенныя во исполнение закона во храм Иерусалимский принёсшая;

Радуйся, тамо старцем Симеоном радостно сретенная.

Радуйся, Едина Чистая и Преблагословенная в женах;

Радуйся, Крест Собственный, скорбями преукрашенный, во смирении несшая.

Радуйся, воли Божией николиже преслушавшая;

Радуйся, образ терпения и смирения собою явившая.

Радуйся, сосуде, исполненный благодати Духа Святаго.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Силою более была еси укрепляема, Мати Божия, егда услыша словеса старца Симеона глаголюща: «Се, лежит Сей на падение и на востание многим во Израили, и в знамение пререкаемо, и Тебе же Самой душу пройдёт оружие, яко да открыются от многих сердец помышления»; и скорбь велия пронзи сердце Богоматери, и возопи в горести Богу: Аллилуиа.

Имея тщание погубити Отроча, посла Ирод избити вся дети, сущия в Вифлееме и пределех его от двою лета и нижайше, по времени еже испыта от волхвов и се по повелению Божию, данному чрез Ангела во время сна старцу Иосифу, бежа все святое семейство во Египет и пребысть тамо седмь лет до смерти Ирода. Тем же со умилением вопием Ти:

Радуйся, всю тесноту странствия понесшая;

Радуйся, яко все идоли падоша в государстве Египетской не возмогше терпети крепости Сына Твоего.

Радуйся, с нечестивыми язычники седмь лет пребывшая;

Радуйся, с Предвечным Младенцем-Отроком и со Своим Обручником в Назарет пришедшая.

Радуйся, со старцем Иосифом древоделом в нищете жившая;

Радуйся, все время Собственное в трудах проводившая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Буря скорби обдержа Пречистую Матерь, егда возвращающимся има из Иерусалима не обретоша в пути Отрока Иисуса. Сего ради возвращшеся взыскающе Его, и бысть по триех днех обретоша Его в церкви, седяща посреде педагогов и послушающа их и вопрошающа их.

И рече к Нему Мати его: «Чадо, что сотвори намо тако?

Се Папа Твой и Аз боляще искахом Тебе?» И рече к нима: «Что яко искаста Мене, не веста ли яко в тех, яже Отца Моего суть достоит быти Ми»; и Мати Его соблюдаше вся глаголы сия в сердце собственном, возмутительны Богу: Аллилуиа.

Услыша Мати Божия, яко Иисус прохождаше всю Галилею, уча на сонмищах их, проповедаяй Евангелие Царствия и исцеляя всяк недуг и всяку язву в людех, и изыде слух по всей Сирии и приведоша к Нему болящия разными недузи и страстьми одержимыя и бесами, и расслабленныя и исцеляше их.

Ты же, Мати Божия, ведущи пророчества, скорбела сердцем, познавая, яко вскоре приидет час, егда Сын Твой принесёт Себе в жертву за грехи мира. Темже ублажаем Тя, многострадальная Мати Божия, возмутительно:

Радуйся, Сына Собственного на служение народу иудейскому отдавшая;

Радуйся, скорбная сердцем, но послушная воле Божией.

Радуйся, мир от потопа греховнаго спасшая;

Радуйся, главу древнего змия стершая.

Радуйся, Себе в жертву живу Богу принёсшая;

Радуйся, Господь бо с Тобою, Благословенная.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Божие Царство на земли проповедуя, обличаше Иисус гордость фарисей, мнивших себя праведными быти.

Тии же, слушая притчи Его, разумеша, яко про них глаголет, и искаша яти Его, но убояшася народа, понеже яко пророка Его имеяху; сие все ведая, скорбяше Божия матерь о Сыне возлюбленном, страшася, да не убьют Его, в горести возмутительно: Аллилуиа.

Видевше нецыи от иудеев воскресение Лазаря, идоша к фарисеем и рекоша им, яже сотвори Иисус, и рече Каиафа, архиерей сый лету тому: «Уне есть нам, да един человек умрет за люди, а не весь язык погибнет»; от того дня совещашася, да убиют Его; мы же вопием Тебе, Пречистая:

Радуйся, Спасителя мира рождшая;

Радуйся, спасения нашего главизна.

Радуйся, от рождения Матерью Спасу нашему предызбранная;

Радуйся, Мати Божия, обреченная на страдание.

Радуйся, Благословенная, Царицею Небесною соделавшаяся;

Радуйся, выну за нас молящаяся.

Радуйся, Многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Прежде проповедник слова Божия, послежде изменик — Иуда Искариотский, един от обоюнадесяти Апостолов, иде ко архиереом предати Учителя собственного; они же слышавше, обрадовашася зело и обещаша ему сребреники дати; Ты же, Мати Божия, скорбящи о Сыне Собственном возлюбленном, вопияла горце Богу: Аллилуиа.

Возсия последняя вечеря учеником Христовым, на ней же Преподаватель умы нози има, образ смирения тем показуя, и рече им: «Един от вас придаст Мя, ядый со Мною». Мы же, горю Матери Божией сострадая, вопием Ей:

Радуйся, Мати Божия, мукой сердечной истомленная;

Радуйся, вся претерпевшая во юдоли сей многоскорбней.

Радуйся, в молитве умиротворенность находившая;

Радуйся, всех скорбящих радосте.

Радуйся, утоление наших печалей;

Радуйся, из тины греховныя нас спасающая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Хотяй явити любовь собственную к роду человеческому Господь Христос на Тайной Вечери, благословив и преломив хлеб, даде Собственным учеником и апостолом, рек: «Приимите, ядите, сие есть Тело Мое»; и прием чашу и хвалу воздав, даде им, глаголя: «Пийте от нея вси, сия есть Кровь Моя Новаго Завета, яже за многия изливаемая во оставление грехов».

Благодаряще милостиваго Бога за милосердие Его к нам неизреченное, поем Ему: Аллилуиа.

Новое знамение милости Собственной яви Господь ученикам Собственным, егда обеща послати им Утешителя Духа Истины, Иже от Отца исходит и будет говорить о Нем. Тебе же, Матери Божией, два раза освященной Святым Духом, вопием:

Радуйся, Духа Святаго обиталище;

Радуйся, чертоже всесветлый.

Радуйся, пространное местечко Бога Слова;

Радуйся, бисер Священный произведшая.

Радуйся, Рождеством Твоим райския двери нам отверзающая;

Радуйся, знамение милости Божией Собою нам явившая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Удивительно и прискорбно нам слышати, яко лобзанием предаде Учителя собственного и Господа Иуда Искариотский, спира же и тысячник и слуги иудейския яша Иисуса и связаша Его, и ведоша к первосвященнику Анне перве, посем же к Каиафе архиереови.

Мати же Божия, смертнаго совета Сына Собственного возлюбленнаго дожидаясь, вопияла Богу: Аллилуиа.

Все иудеи ведоша Иисуса от Каиафы в претор к Пилату, глаголюще Его злодеем быти. Пилат же, вопросив Его, глагола им, яко ни единая вины приобретает в Нем; мы же вопием Ти:

Радуйся, сердце, горем истерзанное, имевшая;

Радуйся, слезы о Сыне Собственном проливавшая.

Радуйся, все претерпевшая без ропота, яко раба Господня;

Радуйся, стенящая и плачущая.

Радуйся, Царице Небеси и земли, приемлющая молитвы раб Собственных.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Вси роди блажат Тя, честнейшую Херувим и славнейшую без сравнение Серафим, Владычицу и Матерь Избавителя нашего, Рождеством собственным радость всему миру принёсшую, послежде скорбь велию имевшую, видящи Сына Собственного возлюбленнаго на поругание и биение и смерть преданнаго, мы же умиленное пение приносим Ти, Пречистая, поюще Всемогущему Богу: Аллилуиа.

Ветии многовещанныя не возмогут изрещи всех страданий, Тобою перенесенных, Спасе наш, егда воины сплетше венец из терния на главу Твою и в ризу багряну облекоша, глаголаху: «Радуйся, Царю Иудейский»; и бияху Тя по ланитам. Мы же, Мати Божия, страдания Твоя познавая, вопием Ти:

Радуйся, Его же млеком Собственным питала еси, терзаемаго видевшая;

Радуйся, багряницею и терновным венцем одеяннаго зревшая.

Радуйся, страданием Его спострадавшая;

Радуйся, всеми учениками Его оставленнаго видевшая.

Радуйся, неправедными судиями Его осужденнаго зревшая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Спасти хотя Иисуса, рече Пилат иудеом: «Есть обычай нам, да единаго вам отпущу, хощете ли убо отпущу вам Царя Иудейскаго?» Вси же возопиша, глаголюще: «Не Его, но Варраву!» Прославляя милосердие Божие, отдавшаго Сына Собственного Единороднаго на крестную смерть, да искупит ны от вечныя смерти, вопием Ему: Аллилуиа.

Стенка и заграждение буди нам, Владычице, изнемогающим от скорби и заболеваний. Ты бо и Сама страдала еси, слышащи иудеев, возмутительных: «Распни Его!» Ныне же услыши нас, возмутительных Ти:

Радуйся, Мати Милосердия, отъемлющая всяку слезу от люте страждущих;

Радуйся, слезу умиления нам подающая.

Радуйся, погибающих грешников спасающая;

Радуйся, предстательство христиан непостыдное.

Радуйся, от страстей нас избавляющая;

Радуйся, сердцу сокрушенному отраду подающая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Пение всеумиленное приносим Спасителю мира, на свободное страдание шедшу и Крест собственный несшу на Голгофу пропяти Его; стояху при Кресте Иисусове Мати Его, Мария Клеопова и Мария Магдалина. Иисус же, видев Матерь и ученика стояща, его же любляше, глагола Матери Собственной: «Жено, се Сын Твой!» Потом глагола ученику: «Се Мати Твоя!» И от того часа поят Ю воспитанник восвояси.

Ты, Мати Божия, видя на Кресте Сына и Господа Собственного терзающися, вопияла горце Богу: Аллилуиа.

«Свете Мой, Боже превечный и Творче всех тварей, Господи, како терпиши страсти на Кресте?» — Чистая Дева плачущи глаголаше о страннем Твоем Рождестве: «Сыне Мой, паче всех матерей возвеличена бых Аз, но, к сожалению Мне, ныне Тя видящи распята распаляюся утробою»; мы же слези проливаем, Тебе внимающе, вопием Ти:

Радуйся, радости и веселия лишенная;

Радуйся, свободная страдания Сына Собственного на Кресте видевшая.

Радуйся, Чадо Собственное возлюбленное уязвленным зревшая;

Радуйся, Агница, зрящи Чадо Собственное, яко Агнца, на заколение ведома.

Радуйся, Избавителя язв душевных и телесных язвами покрытаго видевшая.

Радуйся, Сына Собственного воскресшаго из мертвых зревшая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

Благодать подаждь нам, Спасе Всемилостивый, на Кресте Дух Собственный испустивый и согрешений наших рукописание раздравый. «Се, Свете Мой благий, Бог Мой угасе на Кресте» — Дево стеняще глаголаше. — «Потщися, Иосифе, к Пилату приступити и испроси сняти с древа Учителя Твоего.

Уязвленнаго Тя видевше без славы нага на древе, Чадо Мое, душу Мою пройде оружие, по проречению праведнаго Симеона», — провиди Мати Божия, возмутительны: Аллилуиа.

Поюще милосердие Твое, Человеколюбче, покланяемся богатству милости Твоея, Владыко. «Создание Твое спасти хотя, смерть подъял еси», — рече Пречистая, но воскресением Твоим, Спасе, помилуй всех нас, мы же Пречистей Матери Твоей со умилением зовем:

Радуйся, мертва зряще мертва преблагаго Господа;

Радуйся, лобзавшая тело Сына Собственного возлюбленнаго.

Радуйся, Света Собственного нага и уязвленнаго мертвеца зрела еси;

Радуйся, Света Собственного гробу предавшая.

Радуйся, плащаницею новой Тело Его обвившая;

Радуйся, воскресшим Его видевшая.

Радуйся, многоскорбная Мати Божия, печаль нашу в радость претворяющая.

О Всепетая Мати, изнемогавшая от скорби у Креста Сына Собственного и Бога, внемли воздыханием и слезам нашим и избави от скорби, заболеваний и вечныя смерти всех, уповающих на неизреченное Твое милосердие и возмутительных Богу: Аллилуиа.

/Этот кондак читается 3 раза, потом 1 икос и 1-й кондак/

Похожие записи

Добавить комментарий